spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

ledighet.

Publicerad 2012-03-04 12:14:46 i myeverydaylife


äntligen lov. 

första sovmorgonen sedan den 9 januari började med att min vän
stina w ringer klockan nio och frågar om jag kan hoppa in och
jobba på brux, då alla hennes hr-vänner är borta eller sjuka.
självklart kunde jag hoppa in då jag inte har något inplanerat
under hela lovet. de flesta av mina vänner är borta, morr...

det var väldigt roligt, men samtidgt sjukt jobbigt. jag hör 
verkligen inte hemma i köksmiljöer. efter sju timmars 
arbete luktade jag som en alkoholist. men jag sa hej till
plura i alla fall.

ps. att se femtio åringar bete sig som tonåringar är
ingen vacker syn. speciellt inte på dansgolvet när det
spelas 80-tals klassiker som ger dem nostalgiska flashbacks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela