spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

teater i kramfors.

Publicerad 2012-04-28 10:49:23 i myeverydaylife


igår var jag på teater i kramfors med hannah och hennes mamma.
det var en humoristisk och ganska kaotisk teater. helt ärligt så 
förstod jag inte så mycket mer än att den handlade mycket om 
feminism och liknande ämnen. scenen var full av luftballonger och
det tyckte jag om. ville ha hundballongen, men någon annan fick 
den, god damn it.





lite vårtecken trots att vädergudarna leker med oss och försöker 
få oss ö-viksbor att tro att det är höst. kom sommar, kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela