spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

ah, just ja.

Publicerad 2012-06-20 23:25:13 i psst!


fitta. skrev just ett fetalångt inlägg om min musiksmak, men allt försvann helt plötsligt. 
aja, ni får kolla min tumblr, länken ska finnas där. men för att kort beskriva vad jag
tycker om för musik så är det mest 60/70-tals rock, akustiskt gitarr och skäggiga män
med härliga röster, eheheh. inte så mycket dansa dansa dansa med andra ord. elin, 
du är bättre på sådant än mig.

http://morgonbestyr.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela