spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

har fått höra att jag är en oaktiv bloggerska, och därför lägger jag upp de här "vackra" bilderna

Publicerad 2012-01-20 19:08:26 i whatever


igår fyllde jag 18 år (WOHO!) och då fick jag en webbkamera!



jag och stina vinkar åt.. någon.



ibland överträffar vi vår egen fulhet. sådant är ju alltid roligt.



sen tog stina några egobilder när jag gick iväg en sväng.



hejhej stina.



stinas bak. alltid lika trevligt att titta på.



sociala tjejer.



när stina åkte hem förvandlades mitt hår till en lejonman. typ.



jag är glad.



och extra glad blev jag igår när pappa kom in med champagne!
tummen upp för det och den superduper bra dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela