spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

i really fucked it up this time, didn't i?

Publicerad 2012-02-28 18:07:29 i emotions




kan knappt sova, äta eller tänka längre. det finns bara en enda tanke i mitt huvud.

just nu hatar jag verkligen mig själv. det var inte tänkt att det skulle gå så här långt.
han sa att jag inte skulle oroa mig, att jag inte kommer att förlora honom. men nu 
har jag förmodligen klantat till det igen. vi får väl se vad som händer.

förlåt mina kära vänner. ni måste vara less på att höra mig prata om honom.

förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela