spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

honey you should see me in a crown.

Publicerad 2012-02-17 21:23:22 i thoughts


jag känner mig så otroligt lycklig just nu. har äntligen hittat ett
mål att sträva efter och är taggad på att börja ta tag i livet igen. 



det är kanske därför jag sitter och skriver om hela min uppsats 
"upplysningen kontra romantiken" på en fredagskväll. men 
det gör inget, för snart kommer pappa med choklad till mig, hihi.

ps. stina du vet väl att det är okej att krama mig när du vill?
i don't mind, you know. men du är ofattbart fin ska du veta.

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2012-02-18 21:01:12

<3 !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela