spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

28 februari

Publicerad 2012-02-28 23:28:49 i emotions


försöker fokusera på något annat och sluta oroa mig.
det blir bra. det kommer bli bra för oss båda.
önskar dock att du kunde vara här, brevid mig, i detta nu.

dricker te med smak av mango. ibland väljer jag äpple.
och självklart en skvätt mjölk till det. stora koppar i olika
former med fina mönster. always.

räknar varje kilo som försvinner utan ansträngning.
känner mig snäll mot djuren och klimatet.

skrattar och gråter. gör mitt bästa för att kontrollera
mig emotionellt. drömmer mig bort i en annan tid.

längtar efter värme och längtar efter ledighet.
det kommer bli en bra sommar i år.

parrivar. achha. ja, resten har jag redan glömt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela