spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

give a little love

Publicerad 2012-04-24 22:50:46 i thoughts


jag är verkligen skitdålig på allt som har att göra med webbdesign. 
skulle gärna vilja skaka om lite i bloggen. snygga till den på ett sätt 
som man förstår att det är MIN blogg. lite mer sandra-stil helt enkelt.

förresten, någon som vet hur man ordnar videos i blogginläggen? 
skulle gärna vilja veta. vill att ni ska kunna luta er tillbaka i stolen 
och njuta till lite mysig musik och knasiga videoklipp då och då.

här har ni en ny favorit så länge:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Y3LjottFMHk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela