spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

sympathy for the devil

Publicerad 2011-09-12 13:19:44 i myeverydaylife

låt mig berätta om min dag.

dagen började med att lektionen i kvinnligt, manligt,
mänskligt var inställt. då gick jag, emelie, noor, mohanad,
ali och någon kille jag inte vet namnet på till noor och spelade
poker. det gick bättre än förväntat för mig. andré kom 
också efter ett tag.



jag och ali tänkte skolka från spanskan, men läraren var
inte där och vi behövde bara skriva på en lista att vi hade
varit närvarande (helvärt). 
sedan funderade vi på att gå till subway, men jag orkade inte
slösa pengar på det så det slutade med att vi åt lunch i skolan.
naturkunskapen var också inställd, ett ämne som jag verkligen
hatar. dessutom är läraren dålig. 

på eftermiddagen skulle vår klass ha "krisdag". varken jag eller
emelie orkade så vi sjukanmälde oss. 



tog bussen hem, rökte och lyssnade på 60-tals musik.
nu ska jag kanske ta tag i engelskan snart.. om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela