spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

paint a vulgar picture

Publicerad 2011-09-13 12:32:50 i photostakenbyme


har naturkunskap, men läraren är borta. i klassrummet spelas 
slagsmålsklubben och alla sitter inne på facebook och allehanda
webbsidor. vad gör jag? jo, fortsätter att leka i photoscape i
brist på annat. ska göra uppgiften som står på tavlan... snart.



det här är mr nobody. jag köpte honom i stockholm förra sommaren innan
jag började bild estet (som jag hoppade av efter någon månad). han 
står på mit skrivbord dag ut och dag in. han är fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela