spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

lyssnar på franskmusik och njuter av regnet

Publicerad 2011-09-09 16:35:19 i emotions


trots att jag har varit borta en hel vecka är jag redan skoltrött.
har hållit på med en uppgift på spanskan i ca två timmar och har
nu äntligen gjort klart den. det var ett korsord med ord som jag
borde kunna. och facit på baksidan.. känns som att jag är jättefter 
i alla ämnen, och stressen börjar redan komma. men nu är det
helg och jag ska försöka bättra mig.

ikväll blir det fest och jag har nya kläder som jag är fetkär i.
det blir awesome att träffa alla igen. 



bildkälla: http://weheartit.com/entry/14451336

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela