spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

häng vid vattenpipan

Publicerad 2011-09-24 15:46:49 i myeverydaylife


igår kväll var jag och ett gäng vänner hos jenny 
och rökte vattenpipa. det såg ut lite så här:



















senare på kvällen drog vi ner på stan. hittade en kundvagn som vi
lekte lite med. sedan fortsatte vi till sliperiet. det hände inte så mycket där,
så vi gick till max istället. blev trött ganska snabbt så jag, sanna och 
g-son drog hem efter det.



sista bilden är från mathias facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela