spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

en kudde fylld av salt.

Publicerad 2011-09-29 20:06:27 i emotions


för första gången på flera månader kunde jag gråta ut.
en flod som strömmade ner för mina kinder.

när saker trycker på hjärtat och man inte kan berätta för andra.
när självsäkerheten inom sig själv sviker hela tiden.
när man hatar sitt utseende så jävla mycket.
när man inte orkar stå upp för sig själv längre.
när man inte vet var sin fasta punkt är.
när man puschar sig själv att våga, men ändå tar flera steg tillbaka.
när man är så otroligt förvirrad att man stänger in sig själv.

när man hatar sig själv..

min kudde har aldrig varit så fylld av salt som nu.

Kommentarer

Postat av: emelie westman

Publicerad 2011-09-30 13:33:43

Sandra inte visste jag att du mådde sådär, jag trodde att du var väldigt självsäker...om du vill prata så kan du prata med mig

Postat av: sanna

Publicerad 2011-10-04 20:53:32

Du kan alltid prata med mig, det vet du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela