spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

en fotomobil

Publicerad 2011-09-10 18:16:32 i whatever




kom på att jag har glömt att visa min fotomobil som jag köpte i stockholm. bilder från mina 
två hem - örnsköldsvik och london. mest london. 
men på tal om stockholm så funderar jag och några mates of mine på att sticka dit några
dagar under höstlovet. de vill se bring me the horizon. jag har inte direkt lyssnat på dem, 
men ska ge dem ett försök idag. 

nu lyssnar jag på the kills, dricker ramlösa och växlar mellan facebook, bloggar etc. och svenskläxa. 
översätta runsvenska.. -.-'

Kommentarer

Postat av: alma

Publicerad 2011-09-11 20:41:40

snygga bilder!



ställ gärna lite frågor i min frågestund om du vill! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela