spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

a goldfish in a bathtub

Publicerad 2011-09-11 14:36:59 i emotions


tröstäter kindermaxi. känner mig frustrerad och ensam. önskar att 
madrid kunde komma nu, till mig. byta miljö och glömma det som
känns jobbigt. lära känna nytt folk, dricka öl i någon bar, röka, 
bara gå omkring längs gatorna, handla kläder trots att man är pank.

att kunna förstå nuet. 

ska det här vara "the best days of your life"?

har nog aldrig velat komma härifrån så mycket som nu.
har nog aldrig hatat mig sig så mycket som just nu.

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2011-09-11 15:53:28

tack snälla! ps. hatar när folk säger att gymnasiet (som jag fick för mig att du går i) är the best days. det är det fan inte!

Postat av: sandra

Publicerad 2011-09-12 13:40:08

japp, jag går i gymnasiet! andra året.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela