spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

den där sprickan

Publicerad 2011-06-19 01:53:33 i emotions


onsdagen den femtonde klockan 18:33

jag tror att vi alla har en mur som vi långsamt bygger upp under vår livstid. jag tror även att den är full av sprickor, stora och små, som läker lite. och ibland mycket.

idag fick jag en enorm spricka i min. det började forsa och jag kunde inte kontrollera mig. 

jag kände mig totalt värdelös.
som att allt jag sa och gjorde var fel.
som att allt du sa och gjorde var rätt.

men vet du vad? de stämmer inte. jag går inte på dina tricks. inte längre

åh, vad jag hatar de där små sprickorna i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela