spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

bullets between these walls

Publicerad 2011-06-01 23:25:53 i thoughts


sitter på bron i skolan. har väntat i cirka tre timmar och
trettio minuter på att få göra mitt sista nationella prov för 
den här terminen. det är spanska nationella som gäller,
uppsats dessutom. nu är det bara en timme kvar..

sedan lunch har treorna sprungit runt överallt på skolan,
skrikit, sjungit, pekat fuck you, dansat och haft på sig sina studentmössor.
förstår inte varför de sjunger "vi har tagit studenten",
då de inte gör det förrän nästa vecka.

om jag skriver att jag inte är avundsjuk skulle jag ljuga.
två jävla år kvar nu. fast jag får se från den ljusa sidan: 
nu är det värsta skolåret över. 

ps. nu sjunger alla i F-huset "high way man" och en kille
på skeatboard åkte precis förbi. en hemmagjord skeatboard.


bildkälla: don't remember

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela