spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

vad fan ar en clown?

Publicerad 2011-12-29 12:36:05 i travelling


idag var en otroligt kul och kaostisk dag da barnen i banjara basti fick for forsta gangen traffa en clown! hanna gar teater i malmo och har som projektarbete att lara ut barnen om halsa och liknande, samtidigt som hon ar utkladd till clown.
barnen blev superglada sa fort de sag henne! jag forsokte forklara for dem att det var clownen ebba, men de insag snabbt att sa var inte fallet.

har kommer lite bilder:



rishi och en som jag alltid glommer bort namnet pa.



vet ej vad hon heter, he.



ledsen clown.



hanna forsoker fa barnen att tvatta ansiktet.



gullunge som jag inte vet namnet pa (trodde att jag hade bra koll pa barnens namn efter tre veckor..).



clownis hanna.



osha, en av eleverna i min och hannahs klass.



sojla. nagot av det sotaste jag har sett.



carina. hon ar min egen lilla gosunge. hon tycker om att pussas och bli buren.



barnen ater mat.



jag och bugali. hon ar den vackraste manniskan jag nagonsin har mott. hennes blick ar helt otrolig. indian's next top model. jag ser forovrigt valdigt sliten ut och mitt har hade inte varit i narheten av shampoo och vatten pa nagra dagar..



arti och en tjej som borjar pa p. he.



alskar den har bilden! jag och hannah har tittat pa den har tusentals ganger. sa otroligt sot.



quchi eller hur man nu stavar hennes namn. jag kallar henne tussi. hon ar sot.



elakabindia och snallabindia hoppar hoppar hopprep.



raki, en annan elev i varan klass.



har ar tina. hon ar valdigt duktig, men har en tendens att skrika ut det ratta svaret och ibland kan hon vara lite taskig med de andra barnen. men jag tycker om henne. jag larde mig hennes namn forsta av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela