spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

all this and heaven too

Publicerad 2011-12-06 18:51:18 i thoughts


kändes som att jag skulle bryta ihop idag.
kroppen orkar inte mer, hjärnan står still
och jag känner hur stressen och prestationsångesten
svämmar över. 
vill ju bara göra mitt bästa, men i längden får
det mig att bara må dåligt. 

skulle verkligen behöva trycka på off-knappen,
men jag har inte hittat de ännu.


tur att jag snart kommer att få en annorlunda
vardag, en vardag långt ifrån min vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela