spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

train in vain

Publicerad 2011-08-24 12:17:22 i whatever


är ensam hemma. mamma och pappa jobbar och brorsan började gymnasiet idag.



imorgon är det min tur. trodde att vi skulle få schemat från helvetet,
men det här ser ganska chill ut (om man jämför med förra årets tvåor
på park). dock är jag lite besviken över att det inte är några 
karaktärsämnen. mest bara språk och b-kuser. de enda ämnen som 
jag tror kommer att bli lite "roligare" för mig är filmkunskap, rättkunskap 
och manligt, kvinnligt, mänskligt och filosofi. 
få se det från den ljusa sidan och tänka att jag bara kommer ha samhälls-
ämnen som religion, geografi, historia b, internationella relationer, 
utveckling och bistånd, europakunskap m.m. i trean.

Kommentarer

Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

Publicerad 2011-08-29 18:33:09

sv: tack snälla du :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela