spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

FÖRLÅT

Publicerad 2011-08-05 20:44:27 i myeverydaylife


har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden, men ska försöka bättra mig.
har massvis med bilder att visa från trysunda, jesusrock, stockholm och lite annat.

förutom att jag har varit upptagen med att vara borta från gimåt så har jag även 
nördat skins (har bara den amerikanska versionen kvar, vilket jag inte har så 
höga förväntningar på), gått på stan, bakat, bränt mig på magen, suttit framför
datorn samt bokat resa till rhodos med min bästa vän. 




31 augusti och en vecka framåt kommer bli FUCKING AWESOME

Kommentarer

Postat av: emelie westman

Publicerad 2011-08-06 23:15:51

men ge dig jag vill ju oxå till rhodos avis som fan på dig nu!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela