spongecakes

♦ life in a suitcase ♦

an old picture

Publicerad 2011-08-17 20:45:50 i whatever


jag är nästan aldrig inne på min skoldator, där jag har mina
bilder från den här sommaren. är mest inne på vår stationära 
och det finns bara en massa skit här.
fast det händer inte så mycket i mitt liv endå just nu. åker till 
trysunda igen till helgen, but that's pretty much it. börja nästan 
längta till skolan igen, bara för att ha nåt att göra.

kommer att ångra att jag skrev sista meningen om minst en månad..



kan bjuda på en väldigt gammal bild. vad kan jag ha varit, 13-14 år?
superemo, ful, osäker och helt jävla dum i huvudet.

Kommentarer

Postat av: emelie westman

Publicerad 2011-08-18 00:06:42

ofta du har varit emo :O men du va inte alls ful ju

Postat av: sg

Publicerad 2011-08-18 16:48:35

ja, jag har sagt det flera gånger till dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

spongecakes

sandra, bosatt i örnsköldsvik sedan 18 år tillbaka. drömmer om att få upptäcka världen och hjälpa andra. tycker om mina vänner, festligheter, musik, ord och foto. bloggar om känslor, händelser och sådant som jag anser är fint.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela